dilluns, 1 de desembre del 2008

Qui al desembre ha de festejar, vora el foc s'ha de posar

Avui comença un mes que m'agrada molt. D'acord que fa un fred que pela, però ja s'acosta el Nadal, hi ha els carrers il·luminats, es respira un aire diferent... M'encanta!

Com que hi ha moltes dites relacionades amb aquestes dates, les aniré posant a poc a poc durant tot el mes. Començo amb aquesta. Suposo que no necessita gaire explicació, oi? Per a la gent que no ho sap, festejar significa tenir relacions, parlar privadament, estar junts, els enamorats.

Que afortunades les persones que tenen una llar de foc a casa per poder-ho fer durant aquest mes tan fred!


1 comentari:

Unknown ha dit...

El divendres passat vaig passar-m’ho molt bé a prop d’un gran foc amb la gent de la Fira de l’Ajuntament de Berga, que es troba en una plaça petita, al darrera del mercat de la Boqueria i al costat de casa meva. Musica popular, Vi negra, i molta, molta alegria!